onsdag 30. mai 2018

Nok å gjøre

Hei sann!
Hvordan har dere det i dag da ? Her har det vært en dag fult av gjøremål,først jobb & så alle tingene hjemme som skal gjøres. Er alene sammen med barna i dag,mannen er i Oslo. . Nå har jeg akkurat satt meg ned,pc på fanget og skal slappe av litt. Sistemann  gikk akkurat i seng. Solen har vært hos oss i nord i dag,så herlig. Vi trenger det så sårt nå.
editIMG_5486editIMG_5497editIMG_5502
Epletreet er på god vei frem mot blomstring,å det gleder meg. Det er jo så nydelig når det er i blomst. Så får vi se om det ikke dukker opp noen epler litt senere på året.
Nei,nå skal jeg nyte fjernkontrollen selv & slappe av. I morgen har jeg en fri dag hjemme,så det skal bli godt kjenner jeg.
Ha en fin kveld.
Klem Christina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com