søndag 17. juni 2018

Prosjekt hage

God søndag,håper den har vært snill med deg . Her har vi hatt en fantastisk dag værmessig. Solen har varmet oss i dag , det var deilig. Å da passet det jo veldig bra med en hage dag.

IMG_5838editIMG_5858edit

Fikk god hjelp fra mannen som grav hull til både rosebusken og syrinen.

IMG_5855editIMG_5845edit

Var innom lokale gartneriet i dag. Jeg er jo i himmelen da. Stakkars mannen,han må nå bare bli med meg på disse planene vettu. Jeg har fått satt fram rosebuen min i åpningen av plenen. Så da satser jeg på at rosene mine blir å vokse seg store og fine der.

IMG_5839editIMG_5843edit

Da starter vi siste uke på skole & barnehage for barna våre. Tenk,nå er det snart 2 måneders lang sommerferie på disse heldigklumpene våre. Jeg og mannen må jobbe to uker til.. men så er det ferie for hele gjengen. Oj,som vi gleder oss.

Ønsker alle som titter innom en fin ny uke.

Klem Christina

1 kommentar:

  1. Det var deilig med litt godvær i helga. Endelig fikk jeg klippet plenen (for første gang i år!). Koselig hage du har, lykke til med roseportalen! (",)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com