mandag 30. juli 2018

Kolmården djurpark





er absolutt en plass alle som er i nærheten bør dra til . 
Den er fantastisk for både store & små. Vi storkoset oss der inne i 7 1/2 time. 
Det er lenge både for store & små,men det var ingen som klaget. 
I tillegg var det et nydelig vær på nærmere 30 grader og stekende sol. 
Ja,skille fikk vi på kroppen etter denne dagen. 

Nå er hverdagen rett rundt hjørnet,men først denne uken ferie igjen. Det blir tilbragt hjemme,deilig
etter 3 uker på ferie.

Håper dere nyter sommeren. 
Klem Christina 


1 kommentar:

  1. Må ha vært veldig bra, dere har jo tilbragt tilsvarende en arbeidsdag der. :) Kos deg med den siste ferieuka. Godt å være hjemme i innspurten, synes jeg.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com