søndag 19. august 2018

En siste dag


med ro & mak på morgenen. I morgen starter hverdagen inn for fult. Da har jeg plutselig 1,4 og 8 klasse barn. Hm,som den tiden går. Ikke noe barnehagebarn her lenger. Litt merkelig,vemodig men også fint. 


Så nå skal denne kaffe nytes før brød skal bakes. Klær skal legges ned & alt skal ordnes til i morgen. Vi gleder oss. 
Har du som titter innom noen barn som starter i 1.klassen i morgen ? Eller kanskje allerede har startet på skolen for i år . 

Ønsker alle som titter innom en fin søndag. 
Håper du nyter den så best du kan.

K L E M fra meg til deg 

1 kommentar:

  1. Lykke til! Det er nok en spent førsteklassing, kan jeg tenke meg. :-)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com