torsdag 27. desember 2018

Den tredje dag jul

drar mesteparten av det røde ut. 
Inn kommer hvitt,glass og sølv. 
Det er slik jeg vil gå inn i det nye året med . 


Litt rødt er det enda,men i mindre former og mengder. 
Jeg blir fort mett av fargen rød. Så alltid godt å få hvitt inn.
Så rent og pent. 


Juletreet står så fint der å skinner.
Samme gjør nissene . Har ganske mange nisser i hvitt og grått.
Så fine disse med. 

Bare jeg og jentene hjemme nå. Storebror er i ishallen. Dro kl 1030 ,kommer nok ikke hjem før seinere i ettermiddag. Så glad han har funnet noe han elsker å gjøre! Pappaen i huset er på jobb. 
Så her er det stille. 

Håper dere nyter torsdagen.
Klem Christina 
Pssssst,takk for alle ord dere legger igjen. Vit at det betyr en hel del! 

5 kommentarer:

  1. Vilka gulliga nissar där under julgranen Jag vill också slänga ut allt det röda nu, kanske i morgon. Ha det gott! Kraaaam Pia

    SvarSlett
  2. Så jättefint hemma hos dig, ser så mysigt och ombonat ut.
    Så roligt att sonen gillar ishockey. Min son har spelat fotboll i många år. Men nu sedan i somras älskar han golf.
    Ha en fin kväll
    Kram Maria

    SvarSlett
  3. Very beautiful decorations, very charming photos. Happy Holidays to you and your loved ones. :)

    SvarSlett
  4. Hei,
    Så fint å pynte med hvitt og lyse farger. Ønsker deg et riktig godt nytt år.

    Vivi

    SvarSlett
  5. Tycker också att det är skönt att plocka bort julsaker, det blir för mycket. Alltid lika roligt att ta fram men sedan vill jag också ha tillbaka mitt vita hem. Gott Nytt År.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com