tirsdag 25. desember 2018

Juletiden er


vakker.. 
fordi vi kan dele den med de vi har kjær. 




Fuglene må jo også ha noe å kose seg med. 



Litt pynt i gangen. 
Etter at vi har pusset opp gangen ( ikke helt ferdig,noe listverk og tak som må til.. og ei lysekrone som skal henge i trappegangen).. men det kommer. 
Så er det blitt så koselig å pynte der også. Litt jul måtte til. 



Litt pynt i vinduskarmen må til.. En fin oppsats jeg fikk for et fotooppdrag... enda jeg ikke skulle ha noe.. Det er koselig det! 


Julestjerna kom på døren i går,til mannen i huset. 
For arbeidet han gjør nede på skøytebanen vi har rett ved huset.
Han brøyter,vanner og ser til at barna kan kose seg i der i vinterhalvåret.
Koselig å bli tenkt på da. 


Går for det meste i rødt og hvitt her rundt juleaften.
Om noen dager blir det røde byttet ut med sølv og hvitt.
Det skal vi starte det nye året med. 
Så rent,enkelt og pent. 

Håper dere har noen fine dager. 
Jeg har besøk av influensa,så dagene er ekstra tungene nå..
men alt i alt.. skal jeg ikke klage ;)

Stor juleklem fra meg til deg som kikker innom.

6 kommentarer:

  1. Så mysigt hemma hos dig! Åh har du influensa, så trist. Krya på dig.
    Julkram från Maria

    SvarSlett
  2. Så smukke billeder, men øv at du er syg med influenza.
    Rigtig glædelig jul til dig og dine kære. Klem

    SvarSlett
  3. Hilsen til deg og god bedring, jeg er også forkjølet, høre mange hørespiller og se eventyrer og
    kos meg. Vi har veldig hyggelig her. Juleklem til deg. Kos deg.
    God jul ønsker Viola

    SvarSlett
  4. Hej! Vad trevligt att få kika in hos dig. Underbart fint hem. Älskar den där skänken med speglarna. Trist att vara sjuk, krya på dig. Jag har träningsvärk idag men ska ta en sväng på skidorna i alla fall. Hoppas snön får stanna kvar. Kraaaam Pia

    SvarSlett
  5. Ønsker deg en fortsatt fin jul, og god bedring.

    Vivi

    SvarSlett
  6. Så fint och juligt . Önskar det en God fortsättning med en krya på dej kram .

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com