mandag 7. januar 2019

Brødbaking på en ellers sliten mandag


Ganske fornøyd at jeg klarte å bake 4 brød idag,i tillegg til alt annet jeg har gått gjort.
Vi handler en gang i uken,dette gjør at vi planlegger godt i uken som kommer.
Alle middager ligger i fryseren og venter på uken skal komme.
Det er så godt å vite at jeg slipper å dra på butikken iløpet av uken. 


Nå blir det sofaen resten av kvelden før brødene er kjøling nok til å 
havne i fryseren.

Håper dere får en fin kveld 
& en fin tirsdag i morgen.

Klem Christina 

2 kommentarer:

  1. Vad gott med hembakt bröd! Jag har också tänkt att jag ska börja baka matbröd mera nu när jag har mera tid. Men jag vill gärna ha en kitchen-aid eller liknande till hjälp. Jag har bara en matberedare som går att göra deg i, men den är inte så kraftig tyvärr.
    Jag försöker också planera maten noga, så jag slipper springa i affärerna i onödan.
    Kram och ha en fin tisdag!
    /Maria

    SvarSlett
  2. Låter fantastiskt med allt du har gjort - men så skönt att planerat hela veckans middagar. Dit har jag aldrig kommit och senaste veckan har det blivit mat från frysen. Skönt att ha koll på vad som finns i frysen och börja på nytt.Hoppas veckan blir bra med så fin planering.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com