søndag 27. januar 2019

Lykke kan være


En fargerik tulipan bukett som jeg kan nyte synet av. 
Lykke kan være å fyre i ovnen før alle andre er stått opp for da er det varmt og godt til mine kjære.
Lykke kan være å tenne lys på kvelden å gjøre det fint for oss. 
Lykke kan være en tur i skogen,der hunden springer glad avgårde. 


Lykke kan være så mangt for oss alle å forskjelling fra deg og meg. 
Og føle seg rik på opplevelser,minner og alt det dyrebare man har rundt seg. 
Jeg føler meg rik.
Jeg er rik på barn,barnelatter,søsken-krangler ,tenåringsfjas og ikke minst 
alle utfordringen en familie på 5 kan ha. 
Men jeg ville ikke bytte bort noe ,for akkurat denne rikdommen vil jeg ha ! 

Ønsker alle en fin søndag.
Klem Christina 

1 kommentar:

  1. Ja, det finns mycket att vara glad och lycklig över, jag förstår att lyckan kan bli lite mycket med mat till fem personer. Jag tycker det kan vara svårt till två.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com