lørdag 12. januar 2019

Nytt år,nye forandringer


God lørdag til alle dere som titter innom.
Den siste uke har gått så fort og jeg har ikke rukket alt jeg
sikkert skulle gjort.
Mye endringer og ting som skjer på jobbfronten,så hode mitt har vært der.
Men nå er det helg og da skal jeg prioritere riktig! 


Nede i 1.etasjen har vi en stue, Den brukes idag til tv-titting / spilling for barna i huset .
Der har det stått en skinnsofa. Noen ikke mor i huset har vært så veldig begeistret for.
Så når jeg kom over en Notting hill sofa til salg,kastet jeg meg rundt.
I går var det i hus,og den andre hjørnesofaen som sto her før er blitt flyttet ned.
Syns det ble veldig koselig ! 



Har siklet på en slik sofa i veldig lang tid,så det kom som lyn fra klar himmel. 
Jeg er nå ute etter en lenestol i samme som kan stå ved siden av sofaen.
Men det er ikke noe jeg må ha nå. Men når det dukker opp ,da er jeg klar ;) 


Måtte utnytte lyset som er ute midt på dagen her i nord,så da ble det noen bilder idag.

Håper dere alle har en fin lørdag,skal se om jeg ikke får meg en bloggrunde senere . 
Klem Christina 

2 kommentarer:

  1. Superfin soffa!
    Ha en skön söndag!
    Anne-Lie

    SvarSlett
  2. Snygg soffa, kul med nytt! Jättesöt bukett också.
    Kram Maria

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com