søndag 17. februar 2019

Hipp hurra for

.. Isabella Mari som fyller 10 år idag ! 
Hun våknet til duften av sjokoladekake . 


Jeg husker første gang jeg så henne ,første gang jeg holdt henne. Ei jenta som var så rolig og behagelig som lita. Var aldri noe problem med henne. 
Sov natten igjennom fra første stund. 
Heldigvis har nu fortsatt i samme form enda,så satser på det bare fortsetter og fortsetter .. 

Nå skal vi kose oss med film også blir det middag senere.
Ha en fin søndag!

Klem Christina 


1 kommentar:

  1. Grattis till din dotter! Härligt att vakna till en chokladkaka..Mums..:-)
    kram
    Anne-Lie

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com