lørdag 20. april 2019

Påskeaften med påskeegg-jakt

God påskeaften. 
Plutselig er kvelden her og dagene som vi koser oss så med flyger avsted . 


Påskeaften idag,bare koset oss. Vært ute,shoppet litt,laget god mat & ikke minst hatt påske-rebus som ga oss påskeegg. Kjempe moro. 


Bare for å skryte av disse tulipanene litt,tulipaner er nydelige & så herlige .  Jeg digger dem,selv om gult er en farge som er veldig påske. Skal det bli godt å få inn litt rosa snart. 



Påskeeggene var gjemt i TØRKETROMMELEN . 
De fikk 14 rebuser som de måtte løse,hver rebus ga en bokstav . Også måtte de komme frem til løsningsordet. 
En morsom liten vri. 

Nå skal jeg hoppe i kosebuksa,ned i sofakroken & nyte resten av kvelden der.

Ha en finfin kveld.
Klem Christina 

1 kommentar:

  1. Flott tips til påskerebus. Trenger gode ideer til neste års tradisjonelle påskeovernatting av tantebarn. Jo eldre de blir, jo større må utfordringa være. :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com