søndag 5. mai 2019

Dyrelivet er herlig rundt huset


Søndagen byr på sol,knall blå himmel,ekorn-besøk & familietid . 



Denne karen kom på besøk for å spise litt her hos oss,kjempe koselig! Jeg kunne gå 
ca 1 meter unna. Men etter en stund syns han nok at jeg var over den personlige grensa for han,så da klatret han opp i trærne . 
Men det gjorde også at motivet ble fint. 
Fikk en vårlig følelse når jeg så på dette,du kan se i bakgrunnen at det er gåseunger som er på vei til å springe ut. 

Ønsker alle som titter innom en fin Mai-søndag .
Klem 

2 kommentarer:

  1. Koselig med sånne gjester i hagen, synes jeg. Men ekorn kan av og til bli litt vel husvarme. :)

    SvarSlett
  2. Hei. Takk for koselig kommentar hos meg på et nordlysinnlegg for lenge siden (det har vært bloggtørke her ute i Vesterålen). Så artig ekornbilde, slike har ikke vi. Nå skal det sies at i går lurte jeg faktisk på om det var ekorn jeg så på fuglematen. Jeg satt ute og leste da jeg hørte en underlig lyd borti et tre. Der så jeg et dyr, og først tenkte jeg EKORN??? Men da dyret hoppet ned og forsvant ned i et hull i plenen, skjønte jeg at det nok var en røyskatt jeg hadde sett. Hva den hadde langt oppi treet å gjøre...sikkert sulten. Ha en fin uke i Ofoten.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com