mandag 27. mai 2019

Hagelivet - Bedet fylles på

God kveld! 
Idag har jeg tilbragt flere timer nå i kveldinga ute.
Hagelivet for meg er terapi. 
Og ekstra koselig når mannen er ute og holder på med sitt. 


Disse kant lobelia er så fine og de tror jeg blir å gjøre seg sammen med de 
fine steinene som er kanten på bedet. 
Er så moro når man ser forandringen.. 
Dog til det positivet . 



Idag har vi fått plantet ned noen lavendel stauder. 
Så de håper jeg kommer seg med mange fine blomster og 
ikke minst dufter. Skal se om jeg ikke får tatt noen bilder av det bedet i morgen.
Men nå er det kveld for meg. 
Jobb i morgen tidlig.

Ønsker alle en fin natt.
Klem Christina 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com