søndag 29. mars 2020

Søndag .. i disse tider






er viktig å gjøre noe ekstra. Følelsen av at helgen er her,følelsen av at hverdagen skal være litt annerledes enn ukedagene . Slik at selv om hverdagen er endret ,gjør at vi kan glede oss til helg likevel. 
Vi jobber enda,så vi har en forskjell. Men barna er jo hjemme & har hjemmeskole. Så viktig at rutinene holdes slik at det fremdeles er forskjell på en tirsdag & en lørdag. 

Nå er det snart klart for middag. Idag viser jeg noen bilder fra spisestuen vår. Vårlig,dog ute snør det elefanter. Så ikke mye som minner om sommertid selv om vi stilte klokken i natt.

Klem til deg som titter innom.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com