tirsdag 7. april 2020

Kjøkkenet ~ En liten forandring



God formiddag tirsdag .

I går ettermiddag / kveld hev jeg & sambo oss rundt for å gjøre kjøkkenet litt oppfrisket. 
Fant frem en nydelig blåfarge & litt tapet. Og vipps,så var kjøkkenet fornyet.. 
Ikke så fort gikk det seg til.. men det var ikke mange timer det tok av ettermiddagen / kveld. 
Godt var det nå ihvertfall å få det gjort. 
Kjøkkenet vårt ble pusset opp i 2006,og etter det er det ikke gjort noe med det. Så malingen som den gang var populær ,aka cafèlatte .. var jeg nå blitt litt lei. 

Har du lyst til å se tidligere bilder va kjøkkenet kan du finne noe ved å gå på arkivet .. ( til høyre på bloggen) og lete etter etiketten ~kjøkken~

Ønsker alle som titter innom en nydelig tirsdag videre . 
Klem Christina 



1 kommentar:

  1. Takk for hyggelig kommentar hos meg og god påske til deg!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com