onsdag 9. august 2023

.. hva sa du,august allerede ?

 


Mon tro hvorfor tiden går så fort.. Den raser jo .. 


Har vi virkelig tid til dette her?.. 


Eller rettere sakt ; Tar vi oss tid til dette? 


Vel, håper alle tar seg tid til å leve litt ekstra. 
Kjenne litt ekstra på alt det fine vi har 
rundt oss. 

Luktene. 
Klarheten i luften. 
Solstrålene som treffer nesetippen din. 
Barnelatteren som gir deg et smil om munn. 
S M I L som kommer fra kjente & ukjente mennesker. 

Har du forresten gitt noen ditt smil idag ? Jeg trur at rund om kring oss, så er det alltid noen som trenger et ekstra smil .. akkurat fra deg. 

Ha en fin kveld 

C


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com