mandag 6. februar 2012

Gi bort gave | Februar 2012





.. Siden kortshop er blitt annonsør her hos meg,vil de gi bort et gavekort på et dørskilt til en heldig vinner.
Over ser dere noen bilder på hvordan noen av dørskiltene deres ser ut.

Lyst å vinne et slikt?..

Da må du gjøre slik.. :

1 lodd for kommentar
1 lodd for å linke til dette innlegget ( bruk bildet over)
1 lodd for følger

( Du kan få max 3 lodd,vær så snill å skriv i kommentarfelte hvor mange lodd du tar)
Viktig at anonyme legger igjen mailadressen sin!..

Trekningen vil finne sted når følger nr 400 er kommet til bloggen,vist det blir ganske fort
vil trekningen skje den 25 februar...
-  følger 400 kom ganske fort,så lar ~ gi bort gaven ~ stå litt lenger. 

Det er fortsatt mulig å bli med! 

Husk også facebook ~ gi bort gaven ~,bli med der også da vel!

Lykke til - klem fra meg



95 kommentarer:

  1. Jeg trekker 1 lodd.. Eller 2? 1 lodd for kommentar, 1 lodd for link og 1 for kommentar igjen? Hvor skal jeg kommentere for å få det 2. loddet? Hihi.. :)

    Nydelige dørskilt! :)

    KLem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi,takk for at du sa ifra. Nå er det ordnet opp ;)

      Slett
  2. Da er jeg med, med 3 lodd.
    Kommenterer, linker til innlegget via min blogg, og følger :-)

    SvarSlett
  3. Prøver lykken:) 1 lodd til meg.
    Klemmer fra Jeanett Bruvik
    jeanett.b@hotmail.com

    SvarSlett
  4. hei,

    så flott gave.
    har kikket på disse skiltene før, og en jeg kjenner har et slikt.
    de er bare så flotte. ønsker meg et jeg og ;-))
    2 lodd.

    jeg venter spent.
    klem Tove

    SvarSlett
  5. 2 lodd til meg for følger og kommentar :) *♥*

    SvarSlett
  6. To lodd til meg - følger (på bloglovin) og kommentar :-)
    Mailen min er: liiinn.92@hotmail.com

    SvarSlett
  7. 2 lodd :)

    Follow your heart and your dreams willcome true!

    SvarSlett
  8. FIIN premie! Prøver lykken med 2 lodd. ;-)

    Klem Ellen

    SvarSlett
  9. Dette er en ny blogg for meg, og kjempefin er den det jeg har rukket å se :-)
    FANTASTISKE dørskilt, vet de produserer lekre kort - men dette var nytt. Da blir det 1 LODD på meg :-)

    Ha en fin kveld,
    Eileen (eileenskram@netcom.no)

    SvarSlett
  10. Jepp! Vi har nytt hus. Ny dør. Men ikke noe dørskilt.

    SvarSlett
  11. Hei vennen. Selvfølgelig ønsker jeg å være med på trekningen din. Tar to lodd og krysser fingrene.
    KLæmmer Susanne

    SvarSlett
  12. ja blir gjerne med .1 lodd hilsen haugan67_@msn.com

    SvarSlett
  13. Så kjekk premie da. Prøver lykken med 3 lodd:-)

    Klem

    SvarSlett
  14. Heisann!
    Gratulerer med fiiiiin anonsør! Jeg vil gjerne være med:-)
    Tar 2 lodd! Klem fra Livy

    SvarSlett
  15. Jeg tar gjerne 3 lodd :-D
    Trenger virkelig ett nytt dørskilt så vi får med navnet til det siste tilskuddet i familien ;)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  16. Blir gjerne med og det blir 2 lodd:)

    SvarSlett
  17. Jippiii...jeg tar gjerne 2 lodd :)

    Klem Lene

    SvarSlett
  18. Så fine skilt! Jeg tar 2 lodd (kommentar + følger) og krysser fingrene!
    Kjempefin blogg du har!
    God helg til deg!
    Klem

    SvarSlett
  19. Heisann, jeg tar 2 lodd (kommentar og link til innlegget på sida mi på fb). Kjempeflotte dørskilt :)
    (Mail: dokke58@hotmail.com)

    Mvh Monica :)

    SvarSlett
  20. Kor arti at du har fått en sponsor! :)
    2 lodd!

    Marthe (m_heiving@hotmail.com)

    SvarSlett
  21. Så gøy! Og så fine skilt! :) Et lodd til meg!

    Ha en super helg!

    Kristine (regefjordsjento@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Ja takk! To lodd til meg :-))

    SvarSlett
  23. Jeg tar to lodd. :)

    God helg!

    kirgi2002@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Er med med et lodd:)
    marit_ekeberg@hotmail com

    SvarSlett
  25. Jeg prøver lykken med 3 lodd! Flott blogg du har! Linker i min blogg www.sweetlillyangel.blogspot.com

    SvarSlett
  26. Hei

    Så herlige dørskilt!
    Eg prøver lykken med 1 lodd i dag :)
    Ønsker deg og dine i fin helg!

    Klem helene

    SvarSlett
  27. Heihei!
    Så fine skilt! Jeg tar gjerne 2 lodd :-)

    Klem Elin

    SvarSlett
  28. Ja jeg vil være med
    Tar 2 lodd,1 for kommentar, 1 for følger
    Ha en riktig fin helg!
    Klem Linn

    SvarSlett
  29. Hei kjempefin premie, slenger meg på;) 2 lodd, 1 for kommentar og 1 for følger!:)
    Janne - jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Jaja, trenger sårt et slikt navneskilt så jeg er med ☺
    2 lodd til meg,Tvi tvi ☺
    Gleder meg til å følge deg videre...
    -Beate-

    SvarSlett
  31. Så flotte skilt! :)
    2 lodd til meg!

    God helg!

    SvarSlett
  32. 3 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  33. 3 lodd på meg! Dørskilt er noe vi virkelig trenger, så krysser fingre og tær!

    SvarSlett
  34. Hei

    Gratulerer med ny annonsør:) Flott gave også.
    Jeg blir med og trekker 3 lodd:)

    Klem Janne

    SvarSlett
  35. Flott give away, 3 lodd på meg :-) ha en flott helg.

    SvarSlett
  36. De dørskiltene var knallfine! Jeg prøver lykken med 3 lodd.
    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  37. Treng jo dørskilt til nyhuset ;)

    Flott blogg Christina! :)

    3 lodd :)

    SvarSlett
  38. 2 lodd fra meg. Veldig fine dørskilt! Et slikt må jeg ha meg. :)

    SvarSlett
  39. Åååh, dette er noe jeg ikkehadde takket nei til, vil gjerne ha en sånn ja, og tar 1 lodd :)
    Krysser fingrer og tær på å vinne :)

    MvH
    Charlotte Kolnes
    charlotte_kolnes@hotmail.com

    ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥● Ha fortsatt en fin Søndag ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●

    SvarSlett
  40. Deltar gjerne, 2 lodd :)

    Bente S.
    gully2345 a) hotmail.com

    SvarSlett
  41. Thihi tror jeg faktisk ble følger nummer 400 :)
    Har laget eget innlegg her http://kjersti1982-scrappeblog.blogspot.com/2012/02/give-away-hos-drmmer-om-drmmehuset.html
    Trekker 3 lodd og krysser fingrene
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  42. Åh, disse er kjempefine! Jeg er gjerne med og prøver lykken med 2 lodd:)

    SvarSlett
  43. Etter to år har vi fortsatt ikke fått opp noe dørskilt, og disse har jeg siklet på en stund. Så jeg tar mer en gjerne 2 lodd.

    Hilsen Fru S

    SvarSlett
  44. Håper jeg rekker å delta :) Flott premie og koselig blogg.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  45. De dørskiltene er så flott:)
    Prøver lykken med 3 lodd!

    Klem Mari

    SvarSlett
  46. De skiltene er veldig fine! Jeg tar 2 lodd og håper på vinnerlykke :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  47. flotte skilt, hadde vært kjekt å vinne da ....
    Tar 3 lodd, jeg
    Ha ei fin uke

    SvarSlett
  48. To lodd til meg :) De dørskiltene var utrolig lekre.

    SvarSlett
  49. Ååååh! Har ønsket meg et sånt dørskilt LENGE! Nå har vi landa med våre to barn (i noen år i allefall) så nå kan vi endelig skaffe oss et dørskilt :-) Dette ville vært perfekt! To lodd (kommentar+følger)

    SvarSlett
  50. Et slikt har jeg drømt om helt fra vi begynte å bygge... Disse er så utrolig nydelige!!!

    Tre lodd og krysser det jeg har for å at jeg har vinnerlykke♥

    SvarSlett
  51. Heisann.
    Sånt skilt har jeg drømt om lenge. Jeg tar 2 lodd (kommentar og følge)
    Elisabeth
    elisaskaug@hotmail.com

    SvarSlett
  52. ♥ Hvilken lykke å ha muligheten til å vinne et så fiiint dørskilt?? Jeg joiner med 3 lodd - Alle gode ting er 3 :) :) :) God uke til deg og dine, gleder meg til å følge bloggen din videre!!

    SvarSlett
  53. Jeg blir gjerne med på trekningen av etvskilt.
    To ledd på meg :)

    SvarSlett
  54. Jeg tar gjerne ett lodd. Ønsker meg veldig et slikt dørskilt til det nye huset vårt...hvor to halve familier skal bli til en... :-) s.t.j.e@hotmail.com

    SvarSlett
  55. Hei! Så fine dørskilt!! Denne blir jeg med på! klem mariann

    SvarSlett
  56. jeg vil være med i denne trekningen. flotte dørskilt :) 1 lodd

    marianneosmark@hotmail.com

    SvarSlett
  57. Lekkert, 3 lodd på meg :)

    Nyt kvelden..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  58. Blir med på din Give Away. Blir 2 lodd på meg, ett for følger og ett for kommentar :-)
    Ha en fin dag.
    Brit Eva

    SvarSlett
  59. to lodd, takk - håper, håper, håper jeg vinner :)

    SvarSlett
  60. Jeg blir gjerne med og trekker 1 lykkelodd:))
    Dørskilt er virkelig noe jeg mangler!

    SvarSlett
  61. Jeg vil gjerne være med på loddtrekningen din. Jeg leser bloggen din hver gang det kommer ut nytt fra deg. Lykke til videre med alt.
    G-Johnsen@hotmail.com

    SvarSlett
  62. Hei. Jeg er med 2 lodd, følger og kommentar.

    SvarSlett
  63. Hei. Jeg tar ett lodd for kommentar. Kjempefine dørskilt.
    Hilsen Kjerstin ( kjerstinlindgard@yahoo.no)

    SvarSlett
  64. Kjempefin blogg og flott dørskilt, det er noe vi trenger her:) Jeg tar 2 lodd, 1 for å følge bloggen og 1 for kommentar. Ha en flott helg :)

    leha73@online.no

    SvarSlett
  65. Hiver meg med med 2 lodd :)
    Har lest bloggen din en stund, men er nå også følger ;)
    Ønsker deg en fin-fin helg!

    SvarSlett
  66. Må jo være med på denne! To lodd på meg. :) Følger og kommentar. Flotte skilt! Ønsker meg... *tvi,tvi*

    SvarSlett
  67. Hei! Ååh... Ønsker meg veldig et sånt skilt,- sett på dem en stund. Et lodd på meg. Mvh Marianne (mahoent@online.no)

    SvarSlett
  68. Slikt skilt vil jeg også ha..Hos oss står fortsatt navnet til de gamle eierene på døren.Tar gjerne 2 lodd jeg (følger og kommenterer)
    KlemCharlotte

    SvarSlett
  69. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  70. 1 lodd på meg :)


    Mvh frk.johnsen@gmail.com

    SvarSlett
  71. Wow, superfine dørskilt!!!!
    To lodd til meg ;o)))

    klemklem

    SvarSlett
  72. Dette er noe jeg trenger:) prøver meg med en mulighet.

    Spirulin@hotmail.no

    SvarSlett
  73. Åå.. vi trenger nytt skilt så slenger meg med her!
    Er ny følger og liker bloggen din veldig godt! Lagt meg til som følger og legger bloggen din i leselista mi også!! 2 lodd på meg altså!
    Ha en fin dag! Klem Karina

    SvarSlett
  74. To lodd på meg! Følger og kommentar... :)
    Tvi,tvi...

    SvarSlett
  75. 2 lodd på meg - oppdaget bloggen din idag - herlig :)
    KLem fra anne uten blogg
    annejsl75@gmail.com

    SvarSlett
  76. Jeg tar ett lodd :)

    elisabethbergstol@hotmail.com

    SvarSlett
  77. Jeg vil gjerne være med i treningen med 2 lodd :)

    SvarSlett
  78. 2 lodd.

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  79. Hei!
    Jeg er med, med 1 lodd! :)
    Mvh,
    Maja-Lisa
    majaheino@yahoo.com

    SvarSlett
  80. Heisann:)
    Jeg prøver lykken:)
    1lodd:)

    trine_framviknilsen@hotmail.com

    SvarSlett
  81. Hei

    Jeg vil gjerne være med med 2 lodd :)

    Mvh
    Hege

    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  82. Fiiine :)
    Tar 2 lodd :)

    Klem Anita

    SvarSlett
  83. ☆¸●Kjempe pene dørskilt❤¸.•✫¸.•°*”
    ✫❤¸.Jeg trekker 3 lodd og krysser•*✫¸.•°*”
    ""fingrene og håper at lykken står meg bi*•.¸❤
    ❤ ☆Ønsker deg en kjempe fin lørdag¸☆¸✫¸.•°*”
    ☆Håpefull Hilsen fra Meg Monica Karin ☆
    ¸☆canim_monica@hotmail.com ✫¸.•°*”
    ✫¸.•°*”✫¸.•°*”✫¸.•°*”✫¸.•°*”

    SvarSlett
  84. Jeg er gjerne med og tar 2 lykkelodd.

    Klem

    SvarSlett
  85. Hei !
    Huset vårt manglar dørskilt, så eg trekker 2 lodd og kryssar fingarne :))

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com