mandag 6. februar 2012

Visningsbilder av hvordan entreen vår blir

 
.. har sittet å lekt med med et planløsningsprogram på internett. Gøy å se hvordan det blir.
På lørdagen kom verdens beste pappa å hjalp oss med og starte med prosjekt trappeoppgang/entre.
Å endelig er vi gang!
 
Dette bilde viser hvordan det ser ut når du står i ytterdøren og ser inn. På høyresiden vil det bli skyvedørsgarderobe hele veien.
Når man har 2,snart 3 unger trenger man plass nok til ytterklær og sko.
Døren til høyre går inn til kjellerstuen. Døren midt i vil gå til det nye badet vårt. Og døren som er til venstre går ned til kjelleren.
Trappen opp går til 2 etasjen,der vi har stuen,kjøkken og trappegang opp til loftet hvor vi har soverommene.
Entreen vår blir på litt over 12 kvm,så det blir mye mer enn det vi har nå. Lykke!
 
Var nede å prøvde å ta bilder av hvordan det er nå. Men det er umulig,lyset er så dårlig der nå. Men når vi begynner å rive veggene å mer lys kommer inn,skal jeg ta bilder.
Ytterdøren står idag der den er vist på bilde,trappen står også der,og døren inn til kjellerstuen er der den vises på bilde.
 
Håper dere fikk et lite bilde av hvordan det kommer til å bli. Blir gøy å fortsette nå til helgen. Mannen jobber overtid hver dag denne uken,så får ikke gjort noe for til helgen. Men sånn blir det nå.
 
 
KLEM

12 kommentarer:

  1. Det blir nok kjempefint!! Blir spennende å se!!

    Jeg håper snart vi er ferdig med gangen her også, men jammen meg tar det tid.. :P

    Ha en finfin uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ting tar tid,sånn er det bare.. desverre! Jeg skulle gjerne blitt ferdig i går med det. Er en vegg som skal rives,men når det er borte vil man se litt mer av hvordan det blir. Gleder meg!
      Takk,ha en finfin uke du også! :-)

      Slett
  2. Åååh, så spennende. Det kommer til å bli kjempefint.
    :) Susanne

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja,det blir kjempe spennanes! Glede meg,for den gangen vi har nå er ikke stor. Så det skal bli helt fantastisk når det blir ferdig. Gla vi får det i orden til man skal begynne å ha barnevogna i gangen.
      :-)

      Slett
  3. Så flott det blir!! Virkelig lekkert;)
    Veldig kjekt med mye garderobeplass, det er helt sikkert;)

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  4. Så spennende!!! Gleder meg til å se resultatet når det blir ferdig. Har vel aldri lagt ut bilder av ganga vår så er vel kanskje på tide at jeg gjør det... Plan for uka rett og slett.

    SvarSlett
  5. Det blir utrolig fint! morsom for det er veldig lik løsning på gangen vår som din.... vår er heller ikke ferdig men likheten er mange... gleder meg til å se det ferdige resultatet! hilsen mariann

    SvarSlett
  6. Legger deg inn på blogglisten min og som følger hvis det er greit for deg...? hilsen mariann

    SvarSlett
  7. Hei

    Det blir veldig fint:) Må være utrolig deilig å få en så stor og flott gang.

    Klem

    SvarSlett
  8. Så gøy, hvilket program er det du har brukt? Vi skal igang å bygge hus nå og det hadde virkelig vært gøy å brukt et slikt program:):)

    SvarSlett
  9. Så stor og flott en gang!!!!
    Ikke ta dette som kritikk av valget dere har tatt, men; I mitt forrige hus hadde jeg en trapp opp til annen etasje som startet rett ved inngangsdøren. Jeg syntes det ikke var så veldig ålreit. Grunnen er at når man kommer inn med sko, har man gjerne med seg litt sandt og lort.....dette tråkker man over, og tar med seg når man går opp.... Men dette har dere helt sikkert tenkt over :-) Uansett lykke til med bygging - misunner dere den store gode plassen!
    Klem.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com