tirsdag 7. februar 2012

Stuen


.. viser noen bilder fra stuen idag. Ektorp sofaene står nå fint der ute trekk. Har lagt over et pynte trekk,mens
de hvite trekkene vaskes. Godt å få det gjort! Da fikk jeg vasket litt & tørket støv i sofakroken også.


.. ting tar litt lenger tid når man er gravid,å ikke helt i tipp topp form. Men tar den tiden jeg trenger,
så blir det nok bra til slutt. Byttet på et par småbord,slik at det mørke gamle bordet etter oldefar kom
i mellom sofaene. Syns det ble fint jeg.

Tusen takk for innlegget om entreen vår,det skal bli så deilig med bedre plass!

Håper ettermiddagen din er fin

På bloggen kan du vinne et gavekort på dørskilt hos den flotte nettbutikken kortshop,og på facebooksiden
kan du vinne et gavekort på 500 fra kremmerhuset.

2 kommentarer:

  1. Kjempe koselig!
    Ha en fin kveld!
    Klem Irene

    SvarSlett
  2. Det er så lekkert hos deg. Veldig fint med det mørke bordet mot de lyse møblene <3! Ønsker deg en fortsatt fin uke! Klem fra meg

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com