søndag 5. februar 2012

S Ø N D A G


.. en nydelig dag her nord,men for meg litt i det meste laget med  –18 grader ute.
Da er det bare å tenne stearinlysene,fyre i ovnen & kose seg under pleddet i sofakroken med en god film.


.. både Isabella & Sondre leker på rommene sine med lego. Godt å se at de klarer å leke ilag uten å sloss slik som søsken gjerne gjør.. (så lenge det varer)..

Senere er det bursdagselskap for mellomste tantebarnet mitt,tenk i morgen fyller hun 14 år. Tiden flyr avsted.

Hvordan er været hos deg,kaldt?

Klem
~ ¤ ~ ¤ ~ ¤ ~

Husk å bli med på ~ gi bort gaven~ på bloggen HER ,der kan du vinne et gavekort på et dørskilt fra kortshop.no
Å husk å bli med på ~ gi bort gaven ~ på facebook siden HER ,der kan du vinne et gavekort fra kremmerhuset på kr 500.
( gå inn på facebooksiden,lik den & del den med dine venner)



3 kommentarer:

  1. høres ut som en perfekt søndag :) men kaldt er det virkelig!!!

    SvarSlett
  2. Her var det - 17,5 da jeg sto opp, og 8,2 på spisestua.. Og ikke noe ved inne... :P
    Dårlig planlegging

    Veldig fine bilder :)

    SvarSlett
  3. Her har det vært -20 noen dager, og det er kaldt ja!
    I dag var det såpass at vi kunne gå en tur i snøføyka, det var deilig det:)

    ha en kos søndag ♥

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com