lørdag 4. februar 2012

Barnevogn

.. er jo noe utav det morsomste å shoppe når man venter et lite gull. Til Isabella hadde
jeg også emmaljunga,men da hadde jeg edge duo.


.. denne gangen blir det city cross. Gleder meg kjempe masse til den kommer! Syns den er lekker ja,å gleder meg til å
gå masse masse tur med den & babyen.

Hvilken barnevogn hadde/ har du? Har du hatt city cross,å hva er din mening om den?

Sitter å koser meg med hver gang vi møtes ,nok mitt favoritt-program for tiden

Klem

Husk ~ gi bort gave både på facebook siden & her på bloggen ~

3 kommentarer:

  1. Heia!
    Vi e kjempefornøyd med city cross'n vårres! Hadde duo Edge til de andre to, og va kjempefornøyd med den også. Men city crossen e myyyye lettere å trille og å løfte inn og ut av bilen etc. Bagen ser mindre ut, og mange trur den e trang, men vårres lillemor ligg enda oppi den, med dunpose og ho har god plass ( ho e 6 mnd(!) )

    Dåkker blir nok veldig fornøyd :-)

    /M

    SvarSlett
  2. Hei.
    Vi har også city cross og er kjempefornøyd. Dette er første barnet vårt, så vi har ikke så mange andre erfaringer å sammenligne med. Men noe av det som var viktig for meg var at den var lett. Jeg ville i utgangspunktet ha Emmaljunga mondial duo, men den var så tung!!!! Den eneste negative erfaringen jeg har med vogna er på slapsete umåkt snøføre. Da sklir den lett og blir ganske tung å trille. Men ellers: Helt super vogn!

    SvarSlett
  3. Heisann:)
    Jeg har City cross og er veldig fornøyd!!
    Bruker den nå til nr 2, så den begynner å bli litt slit.
    Har egentlig ikke noe negativt å si om den:)
    Gled deg, for du kommer til å bli fornøyd.

    Klem Mari

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com