lørdag 4. februar 2012

Blogg info + ~ Gi bort gave på facebooksiden min ~

God morgen alle sammen!
Tenkte å komme med litt blogginfo på morgenkvisten. Det har skjedd litt nytt her på bloggen,så da er det nok grett å få fortalt det.
For det første har jeg fått 2 flotte annonsører til bloggen! Kortshop og Sweet lilly. Disse finner dere i den ytterste kolonnen til høyre. Der vil det komme noen flere annonsører i den nærmeste tiden. Med disse fører noen ~ gi bort gave ~ som denne fra kortshop der du kan vinne et gavekort på dørskilt,bli gjerne med!
Legger ved noen plasser dere kan følge bloggen min enkelt,likte veldig godt bloggkeen. Oversiktlig og fin!
På  facebook siden min vil det fortløpende komme konkuranser/gi bort gaver,så lik siden min & bli med.


~ Gi bort gave ~ På facebook siden min kan du nå vinne et gavekort på 500 kr fra kremmerhuset. Gå inn på facebook siden,lik den & del siden med dine venner


Jo flere som liker,jo mere gøy er det jo! Det er jo en motivasjon bare det .


Stor klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com