fredag 3. februar 2012

Annonsør | Sweet lilly



(trykk over for å komme til nettbutikken)
Sweet lilly er en nettbutikk som åpnet september 2010. Sweet Lilly er en familiebedrift med en trebarnsmor i førersetet.
Butikken er oppkalt etter deres engel Lilly Viktoria.

Hos Sweet Lilly ønsker de å inspirere deres kunder ved å tilby et godt og variert utvalg av favoritter når det gjelder interiør, bruks- og gaveartikler og naturlig velvære. De er så heldige å ha fått avtaler med flere store populære leverandører
og de gleder seg til å vise produktene til dere! 
Det vil bli et rikt utvalg varer for store og små som de håper vil falle i smak.

De vil også fremover gjøre dere kjent med deres eget merke ”Sweet Lilly” som består av ulike håndlagede produkter, som f. eks heklet lekemat, ulike pledd/tepper, rangler og ulltøy.

Nettbutikken har også en blogg www.sweetlillyangel.blogspot.com, der du kan se nyheter,hvilken varer som er på salg,give away`s osv.

Anbefaller alle sammen å ta en titt både i nettbutikken & bloggen.



1 kommentar:

  1. Så skjønne kakebokser. Her må jeg ta turen innom. :-)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com