fredag 3. februar 2012

Mamma til ei prinsesse på snart 3 år


.. kan være utfordrene nok til tider. Men oj så gøy!
Hun vet virkelig å sjarmere både mammaen & pappaen.
Sånn som feks når hun er ferdig stelt for kvelden,tatt på pysjen & lagt.
Så lister hun seg så stilt på tå på soverommet sitt
,før å skifte til en prinsessekjole.
En prinsesse kan jo ikke sove uten prinsessekjolen sin ♥
Så når mammaen & pappaen skulle opp å sjekke barna litt seinere,fikk vi oss et godt smil om munnen.


.. hun skal gjerne kle på seg selv og selvfølgelig skifte ett par skift om dagen. Det er ikke mye gris som
skal til på et klesplagg før det skiftes
..lurer virkelig på hvordan hun blir som tenåring?

Men alt har sin sjarm,å mammaen priser seg lykkelig over at det
enda er noen år til før hun blir tenåring.

Ønsker alle sammen en flott fredag

.. husk å bli med på  ~ Gi bort gave ~



4 kommentarer:

  1. Hihi! Ja snart-3-åringer kan være noen luringer:)
    Ønsker deg en fiin helg!!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så herlig :) Kjenner meg veldig godt igjen :)

    God helg

    Klem Lene

    SvarSlett
  3. De er smarte disse små, og det blir ikke "bedre" med tiden. Tiden går så alt for fort! Hilsen tenåringsmamma.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com