torsdag 2. februar 2012

Annonsør | Kortshop.no


(trykk over,å du kommer til nettbutikken)

Kortshop er et lite firma som produserer alt av trykksaker til høytider som bryllup, partnerskap, fødsel, barnedåp,
navnedag, bursdag, fest, konfirmasjon og jul. De leverer følgende: Invitasjon, kirkeprogram, bordkort, bordkart, meny, sanghefte,
takkekort, kalender og julekort. I tillegg har de noen råfine dørskilt.

En nydelig nettbutikk som absolutt alle bør ta en kikk i! – Jeg har bestemt meg for et dørskilt som jeg skal bestille meg,for det
mangler nemmelig vi!
I annledningen at kortshop har blitt annonsør hos drømmer om drømmehuset gir de bort et gavekort på et dørskilt.
Denne giveawayen kommer senere idag,å vil bli trekt når jeg runder 400 følgere
Hvis du og din nettbutikk gjerne vil ha annonser her hos meg.. Ta kontakt på mail :



3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Kortshop lager kjempefine kort. Har selv brukt de både til dåpsinvitasjon, julekort og takkekort.
    Og et dørskilt snakket vi faktisk om her en dag om at vi måtte skaffet oss. Så det melder jeg meg på ;)

    Klem Lene

    SvarSlett
    Svar
    1. Så flott da! Kommer med give away-innlegget senere idag,så hadde vært fint om du la igjen en kommentar der,så skal du se at du blir med i trekninga :-)

      Slett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com