onsdag 1. februar 2012

Kake | Muffinsbaking med Isabella



.. baking ♥
Isabella ville bake rosa muffins med hjerter. Så da var det bare å kaste seg rundt.
Isabella fikk pynte med glasuren & hjertene oppå. Syns hun var kjempe flink!
Så når Sondre kom hjem fra skolen,satt vi å koset oss med muffins.. Deilig!

Er endel snakk om navnevalg for tiden.
Jeg har ikke delt navnene til ungene så mye her på bloggen før,så dette blir nesten første gang.
Storebror heter Sondre,lillesøster heter Isabella. Begge har mellomnavn.. Så til det vanskelige,hva
skal bittelillesøster i magen hete?. Jeg syns jo personlig at navnene må klinge litt,men det blir spennende
å se hva vi ender opp med. Jeg har et favorittnavn,så er det bare å få mannen til å stemme på det ♥

Ønsker alle sammen en flott 1.februar


4 kommentarer:

  1. Så spennende da, å tenke på navn.....koselig.....blir spennende å høre valget da.....iallefall....fine navn på de to du allerede har.

    Selv får jeg nok vente til det kommer barnebarn, mine to er så store nå.....men tida går fort det er nå helt sikkert.

    Ha en fin dag.

    Hilsen Wenche

    SvarSlett
  2. Spennede med navn! Alle mine tre har navn som begynner på M:)

    Koselige bilder!

    Ha en fortsatt fin dag:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Jeg gleder meg over at du er tilbake igjen, og at formen tydeligvis er bedre. Flotte muffins! Mmmm. Onsdagskos. :))

    Navnevalg er spennende, og dine to barn har finfine navn. Det blir spennende å se hva minisøster skal hete. (Her er ingen baby på vei, men jentenavnet er likevel klart, fra min side i hvert fall.)

    SvarSlett
  4. koselig å bake muffins med de små ! Lykke til med navnevalget :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com