tirsdag 22. mai 2012

Rommet til Isabella ♥


God mandag alle sammen! 

Innom en liten snartur med noen bilder fra rommet til Isabella.
Nå som svangerskapet nærmer seg slutten får jeg vaskemani. Så her vaskes det rundt i alle rom..
Dette skjedde når jeg ventet Isabella også,da vasket jeg som bare det. Ikke at det hjalp noe,for Isabella kom
8 dager overtid. Men godt når man kommer hjem fra sykehuset å ikke trenger å vaske noe,ihvertfall! 

Jeg tror ikke jeg har vist dere lysekronen som vi har hengt opp på rommet,det ble så fint så.
Er et ordentlig prinsesserom,der ROSA er hovedfargen på tingene. 

Det siste bilder er et kosebilde,der pappaen legger Isabella for kvelden. Ingenting er 
som å se far og datter samme. Jeg blir så glad om hjerte,og jeg føler meg som verdens heldigste!

Nå er det 14 dager igjen til termin,og vi venter spent på når lillevennen i magen bestemmer seg for å komme,
jeg gleder meg SÅ! 

Ønsker alle sammen en flott kveld vidre!
Klem Christina


7 kommentarer:

  1. Så koselig rom.Oglykke til med alt som skel skje.Du har en herlig tid i møte:)

    SvarSlett
  2. Åååå sååå koselig rom ;)
    Regne me det e like ryddig bestandig ;)
    Ååå sååå spennanes det blir me en nyfødt liten baby i hus igjen da ;)
    Kjenne eg bynne å bli ordentlig "bansjuk" her eg sett ;)

    SvarSlett
  3. Flotteste rosa barnerommet. og lykke lykke til, blir deilig og komme hjem til nyvaska hus! Kommer nok før tida denne gangen.

    SvarSlett
  4. Så koselig rom hun har :)
    Og lykke til med innspurten. Her kom plutselig lillebror 12 dager før termin - på selveste 17.mai :) Så nå koser vi oss masse.

    Klem fra Lene

    SvarSlett
  5. Masse lykke til i siste ventetiden :)
    Vakkert jenterom!

    Birte

    SvarSlett
  6. Flotte prinsesserommet! :D nydelig Masse lykke til fødselen. :D ikke lenge til. kan skje når som helst! :D

    SvarSlett
  7. Så fint et rom!
    Her vaskes det, ryddes og kastes etter beste evne nå som det er tre små uker til termin! Så godt å ha ting i orden :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com