tirsdag 5. januar 2010

Jeg har forelsket meg i et skap

027

Idag tok jeg & lillesøster oss en liten tur til byen.. fikk noen gavekort på tilbords & glassmagasinet. Så måtte en liten tur innom for å kikke om jeg fant noe. Men jeg fant ikke noe jeg ville ha akkurat nå.

Var innom Narvik interiør idag. De har jo SÅ masse nydelig. Å jeg har forelsket meg i et skap jeg gjerne vil ha.

Barneskap til barnerommen

Et lite søtt skap som jeg tenker å ha på mine barns soverom. Det er ifra Contry corner.

Jeg har kikket i katalogen fra dem,å jeg er oppslukt!

Så damen på narvik interiør skulle ringe meg i morgen,i forhold til bestiling.. gleder meg!

034Legger med et lite bilde som ga meg en god og varm stemning!

Ønsker dere alle en kjempe fin kveld.

Klemmer fra Christina

6 kommentarer:

  1. Hei.

    Ser du har hjerte over her så du har kanskje funnet det ut? Merk hjertet, kopier og lim inn. Samme hvor i bloggen.

    Lekkert skap, men det koster vel? Hvitt er rent og delikat. Helt supert.

    Klem fra Mona C♥

    SvarSlett
  2. Hei på deg og godt nytt år. Lekkert skap du har funnet ja. Takk for titten inne hos meg - nå tar jeg en tur her hos deg. Ha ein fin uke
    Britt Eva

    SvarSlett
  3. Virkelig lekkert skap du har funnet, hvitt er nydelig :-)

    Takk for kommentar om treningen min også, det er slikt jeg får piff av :-)

    Ha en super dag!

    SvarSlett
  4. Så fint skap, og koselig stemningsbilde:) Takk for koselig hilsen inne hos meg..

    klem

    SvarSlett
  5. Nydelig skap du har funnet. Hadde de masse fra samme leverandør der eller? Trenger nemlig litt møbler etterhver nå. Lillesnuppa skal få litt større rom...
    KLæm Susanne

    SvarSlett
  6. Det var et heeeelt utrolig nydelig skap! Kjøp det, det tigger jo bare om å bli med hjem! ;)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com