onsdag 6. januar 2010

Planlegger storebror`s rom

seng til di små

Har vært på skeidar å kikket på denne sengen. Både til storebror & lillesøster. Så de skal kjøpes inn. Fin seng som går ann å vokse i. Supert!

Barneskap til barnerommenDette skapet fra Contry corner er nå bestilt,å jeg kan ikke vente til jeg får det. Blir så bra! :-))

heisgardin til sondres rom

Heisgardinen fra Ellos er også bestilt.. Regner med den er her om en ukes tid.

Har sett på en blåfarge som jeg tenkte jeg skulle ha på en vegg. Risør heter den.. Noen som har den å kan anbefale den.. eller ikke??..

Resten av veggene skal være hvite.

Blir kjempe gla for svar.. !

Ha en vidre fin kveld…

Klemmer fra Christina

9 kommentarer:

  1. Tusen takk for hilsen hos meg!! Tipper rommet til storebror blir skikkelig fint,sengen og det andre er nydelig!!
    Anette:)

    SvarSlett
  2. Så hyggelig å høre fra deg på bloggen min! Veldig fin blogg du har! Masse fine bilder!:)

    God natt! Hilsen Nina

    SvarSlett
  3. Hei Christina!
    Tusen takk for hilsen, setter pris på det!
    Et godt nytt år til deg og dine også:)
    klem Maria

    SvarSlett
  4. Hei på deg

    Det skapet fra Country Corner har vi også på lillemor sitt rom, kjempefint skap :)
    Gleder meg til å se bilder av rommene :)

    Klem fra nr. 5

    SvarSlett
  5. Hei Christina
    Godt nytt år, og takk for hyggelig kommentar. Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med blåfargen, men liftgardinene fra Ellos er kjempetøffe. Klem...Ellen

    SvarSlett
  6. Tror rommet blir veldig lekkert!:) Senga var skikkelig fin:)

    Hilsen Hilde

    SvarSlett
  7. Tusen takk for koselig hilsen på sommerhusbloggen min. Skapet er forrestne helt fantastisk!
    Wenche

    SvarSlett
  8. Dette blir helt sikkert et veldig fint barnerom, mye fint. :)

    Vennlig hilsen Anette

    SvarSlett
  9. Hei

    En blogg jeg følger har nettopp skrevet et innlegg om fargen Risør...
    Hun har nettopp pusset opp sin sønn sitt soverom ;o9

    http://ralfefarfarsparadis.blogspot.com/

    ha en fin kveld

    klem jeanette

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com