fredag 8. januar 2010

Til alle der ute i bloggverden

Innom for å ønske dere alle ei kjempe god helg..!

Håpe dere får ei helg fylt med herlige & fine opplevelsa.

Her skal det ryddes & ordnes til å startes med storebrors rom. Glede mæ!!

Dagen idag har gått til en liten bytur,spis hamburger til middag.. å nu har æ pynta bordet med friske blomster & nam nam.. Så nu e d helgekos her i huset!

januar1 004

januar1 009

Ha en vidre fin fredag alle samme ♥

Helgeklæmma sendes til alle dere fra mæ

♥♥♥

10 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselig hilsen. Så nydelige roser du har i hjemmet:o)
    Ønsker deg en flott helg.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  2. Nydelig skap - fikk meg til å sjekke ut Contry corner sine sider...

    Tusen takk for hyggelig hilsen, og så kjekt for da fant jeg deg.
    Nydelig blogg.

    Narvik er en fin by, min oldemor kom fra Ballangen. Bestefar hadde hytte i Råndalen hvor vi flere somrer har feriert ;o)

    Kos deg ikveld.

    Her er det foreløpig "bare" minus 27... brrr

    klem Jeanette

    SvarSlett
  3. Go hælg t dæ å! Lykke t på bytur! :)

    SvarSlett
  4. Ja da har helgefreden senket seg over hjemmet ditt. Nydelige roser og mye godt godis
    God helg

    SvarSlett
  5. Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg!! Mye fint å se på her hos deg! Ønsker deg en herlig helg!

    SvarSlett
  6. så koselig blogg du har og takk for koselig kommentar inne hos meg, friske blomster pynter sånn opp og er så koselig innimellom:) fristet med litt godis, her er det ikke mye som minner om det, men pepsi maxen har jeg iallefall;) hihi klem fra Monica

    SvarSlett
  7. Hei;) Jeg synes den fargen er fin- men den kan jo fremstå litt annerledes på bilder- og selvfølgelig avhengig av lysforhold i rommet- men vi har den i to rom nå- og jeg synes det er en flott farge- tror ikke du kommer til å angre;)En annen blåfarge som jeg også liker- er isvann- den har vi på kjøkkenet- den heller litt mot turkis- og er lysere.
    God helg til deg også!

    SvarSlett
  8. ha en kjempefin helg..koselig blogg.
    klem fra nordlandspia fra narvik

    SvarSlett
  9. Takk for besøk i bloggen min:)
    Nydelig blogg du har, hit kommer jeg garantert igjen;)
    God helg til deg også!

    Klem:)

    SvarSlett
  10. Så koselig blogg du har. Og så søte barn...skikkelige gullunger:-)
    Nydelige roser...den fargen var helt knaill.

    Ønsker deg en god kveld og helg

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com