tirsdag 19. januar 2010

Litt små-nytt fra denne kanten

Alt mulig 538

Min lekre nye kaffekanne.. så fin!

Er ikke den som drikker så mye kaffe,men kaffen står klar når besøket kommer.

♥♥♥

Da er søknaden til barnehageplass for lillesøster sendt inn.. men heldigvis starter hun ikke før til høsten. Så jeg har enda mange måneder igjen hjemme sammen med henne,selvom tiden går veldig fort..

Så vi krysser fingrene for at plassen går i orden & hun får samme barnehage som storebror.

♥♥♥

Sitter å titter på finn.no om jeg finner noe spennende,alltid noe man finner som man vil ha..

Ha en fin mandagskveld vidre..

Klem fra Christina ♥

5 kommentarer:

  1. NYDELIG :) Hehe, jeg har den selv bare i soft utførelse ;) er veldig fornøyd med den, den er herlig :) Så du trenger ikke å angre på den nei ;) Ha en god natt !

    SvarSlett
  2. Stelton kannen er super. Har den i brun selv:)
    Ha en fin dag.
    Klem Julie

    SvarSlett
  3. Jeg fikk den til jul jeg også, så heldig er jeg! :D

    SvarSlett
  4. Flott kanne:o) Sikkert mang en hyggelig sammenkomst rundt denne kaffekannen!
    Lykke til med barnehageplass.
    God kveld til deg:o)
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  5. Har også veldig lyst på hvit stelton, har bare aldri kommet meg så langt, så det har bare blitt med tanken, hihi... lykke til med barnehageplass, håper du får den samme:) klem fra Monica

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com