mandag 18. januar 2010

Ny uke & nye muligheta + litt ansiktsløfting

Der var helgen forbi & vi kan sette kursen mot en
ny & innholdsrik uke.
I går kveld satt jeg meg ned for å få et litt bedre innblikk på bloggen og med det fant jeg ut at bloggen trengte en ansiktsløfting.
Så va syns dere?
Gi gjerne tilbakemelding på det,da blir jeg gla!
Denne uken er det egentlig ikke mye som står på tapet,men ideen min var å kjøpe med en malingssprøyte,har endel som skal males & har skjønt det med å se på bloggene i blogglandia at det går bra mye fortere,å mye mindre søl med en slik en..
sengesett hm
homecamp_806_bed_v5

Tenkte å bestille et slikt sengesett fra HM home,
syns det var fint jeg!
krokke
Denne krukken har jeg bestil fra Ellos,syns den var søt.
Så til slutt vil jeg bare gratulere lillesnuppa mi som var 11 mnd i går,tenk bare 1 mnd igjen til 1 årsdagen!
Lillesnuppa begynner og bli stor!!
006
Da ønske jeg dere der ute,en herlig mandag & ei flott uke fremover.
Klemmer fra Christina.

8 kommentarer:

  1. Hei :-)

    Takk for hyggelig hilsen på siden min :-)
    fint det sengesettet der fra h&m...ønsker meg det selv også :-)

    Ha en flott ny uke :-)

    SvarSlett
  2. kjempe fin blogg du har..klem fra n-pia i narvik

    SvarSlett
  3. Hellu!
    Bloggen ble kjempefin! Flott header og bakgrunn :)
    Tenk at gudmor si e blitt så stor!!! Ka ho ønske sæ i bursdagsgave?
    Ha en fin dag :) klem

    SvarSlett
  4. Bloggen ble kjempefin!! ;)
    Jeg sikler litt på det sengesettet jeg også, men har en tendens til å like å handle i butikk mer enn på nett... :P

    SvarSlett
  5. Tusen takk:) Det ska æ gjør, ho ligg nu ute å snorke i vogna nu.
    Det må du gjør! Så ska æ vri hodet å se om æ kommer på nå lurt;)
    Hils gullan!

    SvarSlett
  6. Bloggen blei kjæmpefin, men kor i all værdn finn dokker di fine skriftn hænne?? Æ har jo bare sånn kjedelie greier.... 1 mnd tel 1-årsdag, d blir stas...utruli kor fort dæm blir stor.
    Kos dokker masse masse!
    -klæm-

    SvarSlett
  7. Hei og takk for besøk inne hos meg:)
    tror ikke jeg har vært innom her før, men synes du har en koselig blogg! ..skjønne de er, dine to små:)
    Sengetøyet fra H&M så lekkert ut! :)

    SvarSlett
  8. Hei.

    En fin forandring på bloggen din.

    Nå må nesten jeg spørre deg hvordan du får to forskjellige farger på sidemeny og innlegg. Har sett litt på det, men finner søren ikke ut av det. Når jeg endrer, endrer alt seg. Og den fine skrifta og. Den skulle jeg hatt...

    Klem fra Mona C

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com