mandag 10. mai 2010

Det er godt å være Norsk i Danmark

forhåpentligvis,siden det er der vi skal tilbringe noen dager i Juli.
Nærmere bestemt Lanlandia Billund.Tror det blir en kjempe fin tur,mye man kan oppleve & mye kos for barna.
384x350_Classic4_02
Feriehuset vi har leid. Blir kjempe bra. Gleder meg!
384x350_Classic4_03
Tror jeg blir å trives her noen dager altså!
384x350_UdendoersBassin_04
Badelandet,Aquadome. Det blir DEILIG!
Dette er helt i nærheten av LEGOLAND også,så det vet jeg om en storebror som gleder seg MASSE til. Dette blir en kjempe fin ferie. Både for oss & barna.
Noen av dere andre som har vært her?
Å er det noen spesielle plasser man bør være innom i DANMARK når man først er der? Blir veldig glad for svar her.
Ønsker alle dere som er innom en fantastisk fin vårdag,her skinner solen om kapp med smilet mitt ♥
Ha-en-vidre-fin-dag

5 kommentarer:

  1. Ah, det hørtes helt fantastisk ut, heldige dere! :D

    SvarSlett
  2. Heisann

    Vi skal også til Danmark i juli :) Vi skal bo i jespehus feriepark, og gleder oss masse. Så fint ut i Billund også :)

    Ha en fin ettermiddag og kveld

    Klem fra nr..5

    SvarSlett
  3. Vi var der i fjor...utrolig flott!
    Legoland er rett over gata fra Lalandia:)
    Regner med du har vært på nett og tittet:)
    Blir nok deilig:)
    De hadde bare to sorter wallstickers. Det jeg kjøpte og nå bambus lignende...

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  4. Å, det så jo utrolig deilig og koselig ut. Jeg har faktisk aldri vært i Danmark på ferie, bare en snartur med Danskebåten for ørten år siden.
    Ønsker dere en fin ferie.
    Ha en flott dag videre.
    :) Susanne

    SvarSlett
  5. Så herrlig!

    Du hadde så utrolig flott signatur-hvor lager man en slik?

    Stor klem!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com