torsdag 13. mai 2010

Herlige vår ♥

Åj,så herlig det er med vår vær. Der solen skinner & graderen stiger opp til +15. Jeg klager ikke!

Vi har alltid hatt plastmøbler ute på altan,men nå ønsker jeg meg hvitmalt hardtre.

Har funnet et par som jeg ønsker meg,å kunne tenkt meg å hørt deres mening om det.

Nr 1 : Vega fra Jysk.3 seter,2 stoler & et bord Til kr 3999,-

Hagemøbler

Nr 2 : Visby fra Skeidar.  3 seter,2 stoler & et bord : 5780,-

9870601_Visby3seter

9870600_VisbyBord

 

 

Ca samme møbler,bare at de fra skeidar har lenger rygg ned på stolene & benken. Er vel egentlig den eneste forskjellen jeg kan se.

Så hva syns dere?`

I morgen drar familien til Harstad for å shoppe litt,kjenner jeg gleder meg!

Idag har vi ryddet utenfor,å gjort klart til 17.mai som kommer rundt hjørnet. Tiden går så FORT.

Ønsker dere alle en fantastisk fin helligdag vidre. Nyt den!

Ha-en-vidre-fin-dag

4 kommentarer:

  1. Flotte møbler...har også plastmøbler, men ønsker meg også disse hvite...de i fra Jysk er jo billigere, og det er jo ikke så mye forskjell på dem, så hvis jeg ender opp med noe sånt så går jeg sikkert for Jysk sine...

    Ha en fin torsdag videre og kos deg på shoppingtur:)

    Klem

    SvarSlett
  2. Har benken fra Jysk og er kjempefornøyd, jeg hadde ikke vært i tvil om hva jeg hadde kjøpt. Sparer jo penger og :)

    SvarSlett
  3. Vi har settet fra jysk, og er ikke fornøyd. Malingen har flasset av mange plasser.

    SvarSlett
  4. Nyyydelig alle sammen! Mitt råd er prøvesitt, prøvesitt og prøvesitt! :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com