søndag 6. juni 2010

Fantastisk farger på en ellers grå dag ♥

Som dere skjønner er ikke været her oppe i nord så veldig på vår side & regn har vi fått nok av.

Men det skal jo sies,det er jo blitt rimelig grønt her oppe. I går hadde vi regn men likevel kom solen tittene frem & da får man slike fine farger.

032

Nydelige farger!

031

Den går rett ned i havet like nedenfor der vi bor. Å der var så artig å se på,for plutselig flyttet den på seg.

Vel idag er det innedag her. Storebror er allederede i gang med rydding av rommet sitt. Så det skal vaskes & gjøres klart. Kommer med bilder i morgen.

Kjøpte meg en hortensia her om dagen. Så nå står den å fryder spisebordet mitt. Den er altså en vakker blomst!

039

043

Ønsker dere alle en super søndag!

Å takk for alle koselige kommentarer i går,dere er herlige!

hade melding

5 kommentarer:

  1. Ja, det va skikkeli arti! Du får hiv dæ med neste gang :)
    Tusen takk, ja nu går det heldigvis bedre med ho. Ho har vært så mye syk stakkars lita.
    Kordan har gullungan det? Savne dem! Vi må nu møtes en dag så de får leke.
    Klem

    SvarSlett
  2. Ja, det er veldig fint der. Men blir i tillegg noe ekstra spesielt med stedet siden jeg bodde der fra jeg var 2 år til jeg ble 7. Mange gode barndomsminner derfra :)
    Nydelige unger du har forresten :)
    Håper du får en fin søndaskveld :)

    Klem fra Ida

    SvarSlett
  3. Synes vi alle bør få sommer snart nå, men værvarslet lover ingenting i Trondheim i alle fall! *sukk*

    SvarSlett
  4. Ja, nå vil vi ha sommer i nord!! Hortensia er en aldeles nydelig plante, skal kjøpe meg et par som jeg kan ha ute. Kos deg videre!!
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  5. Heisann!

    Takk for koselig hilsen på bloggen min! :)

    Nydelige naturbilder du viser. Ja, hortensia er fantastiske blomster! Blir aldri lei dem jeg.

    Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com