søndag 6. juni 2010

En liten snikktitt på soverom til storebror ♥

Da er rommet til storebror gjort klar til maling i morgen.
Jeg skal male veggen med vinduet på. Fargen kommer til å være Risør.
075
Tror det kan bli kjempe fint.
Har ikke fått garderobeskapet jeg bestilte fra contry corner via Narvik Interiør enda,men håper at det kommer snart.
Skrev alle bokstavene i alfabete i word,men 2 forskjellige blåe nyanser. Skrev det ut å rammet det inn. Storebror er veldig glad i alfabetet,å kan det utenat. Flinke gutten til mamma.
063
Syns fargen på disse rosene var så lekker.
Nå er det snart natta her i huset!
Ønsker dere alle en kjempe fin natt
hade melding

1 kommentar:

  1. Blir sikkert kjempefint:)
    Når skal dere bestille fra Ikea og er det flere som skal være med så blir jo frakta lavere og det liker vi:)
    God natt til deg:)
    klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com