mandag 7. juni 2010

Jeg har bestilt meg wallstickers ♥

Ja,siden jeg nå skal male storebror sitt rom å gjøre det helt ferdig tenkte jeg det kunne vært fint med et lite veggord over senge.

Så det veggordet jeg bestilte til storebror sitt rom var :

veggord sov søtt lille venn

Jeg bestilte 2 av dette veggordet,slik at jeg kan ha det på soverommet til lillesøster når det en gang blir ferdig!

Til soverommet vårres bestilte jeg :

Veggord Allways kiss me goodnight

Tror det kan bli veldig fint over sengen.

Til stuen bestilte jeg :

Veggord home is where our story begins

Bare at jeg tok sølv som fargen på HOME & svart på de andre.

Og til gangen bestilte jeg :

veggord velkommen

Og til toalettdøra :

veggord toalett

Bestilte disse veggordene fra foto print`n.

Noen som har bestilt der før??

Jeg har vært innom mange sider før,men syns på mange av de andre at prisen er veldig dyr. Tenkte først jeg skulle prøve å lage selv. Men så fant jeg denne siden,så da tester jeg det ut.

Gleder meg til jeg får disse,blir artig å se hvordan det blir.

Ønsker dere alle en SUPER mandag ♥

hade melding

4 kommentarer:

  1. Flotte veggord! Det blir nok kjempefint:) Og prisene var jo absolutt overkommelig. Tror jammen meg det blir noen flere veggord på meg også snart.

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. Så fine veggorde!
    Lykke til med malingen av rommet til storebror:)

    Ha en fin fin kveld

    SvarSlett
  3. Oi så flott sia :D
    Tusen takk for tipset. har leita etter wallstickers til en overkommelig pris.. :D
    Å nu fant jo du det til mæ :)
    Nu må æ bare finne korsn æ vil ha :D

    Ha en flott mandagskveld i sola <3

    Klæm

    SvarSlett
  4. Heia....
    takk for tipset,nu har æ å bestilt der..
    hvor fint du har det i hjemmet..
    Klæm fra nordlandspia fra samme by:)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com