mandag 7. juni 2010

Jeg er veldig fornøyd med fargen på storebror sin vegg ♥

Da var veggen til storebror sitt rom malt & jeg må si meg VELDIG fornøyd!
Brukte fargen RISØR fra lady.
Storebror ble også veldig fornøyd & det var jo enda godt
008
011
I forrige innleget fortalte jeg at jeg hadde bestilt veggord. Allerede i formiddag ble pakken sendt,å om ikke lenge har jeg de her.
Det gikk fort,å jeg er veldig fornøyd så langt med leveringen.
Har ikke helt bestemt meg hvordan jeg skal ha sengen. Om jeg skal ha den stående sånn,eller om jeg skal sette den under vindue på langs.
Hva mener dere?
I morgen skal jeg male en kommode som nå er beiset,den skal få noen strøk eggehvit på seg også skal den få flytte inn på storebror sitt rom.
Ha en vidre super kveld!♥
hade melding

6 kommentarer:

  1. Det var kjempe fint, jeg ville hatt senga der den var jeg, lunt og godt :)

    SvarSlett
  2. Heisan

    Jeg er ofte innom her på bloggen din =)
    Synes det var på høy tid å legge en liten hilsen igjen til deg. Det er alltid koselig å titte innom,du har det kjempefint og det er lett å bli inspirert ,både av dine flotte bilder,men også av din flotte positive væremåte :) Skal pusse opp rommet til minsten min,å den blåfarven så kjempefin ut.

    Med vennlig hilsen , Cathrine, Anns Gaver

    SvarSlett
  3. Nydelig blå farge! Blir nok kjempe fint når sengen blir malt!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for kjempe koselig kommetar fra deg,Cathrine. Det er slike kommentarer som varmer,å det er alltid like hyggelig å kunne legge ut et innlegg å vite at det kan gi inspirasjon til noen.
    Ha en super kveld vidre!
    Klem fra Christina

    SvarSlett
  5. Hei.

    Kjempefin farge. Fint med en annen farge på en vegg. Vi har en rosa vegg på jenteromma. Jeg synes senga skal stå som den gjør. Greit å bruke plassen under skråtaket til seng.

    Klem Mona C

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com