tirsdag 8. juni 2010

For en fantastisk tirsdagsmorgen ♥

Livet er virkelig herlig når du våkner opp til sol,knall blå himmel & fuglekvitter ♥

Sitter i godstolen min,nyter en god kopp kaffekaramell & den herlige stillheten.

2010 06 08 013

Lillesøster sover enda søtt i sengen sin,storebror er dratt i barenhagen & mannen på jobb. Hva annet kan man gjøre da enn å nyte stillheten .. å bare være meg!

Herlig! ♥

2010 06 08 002

Solen skinner på verandaen vår tidlig på morgene. Hortensiaen min & potterosen har fått stått ute. Ser ut som de trives veldig godt der.

2010 06 08 003

2010 06 08 006

2010 06 08 008

Noen herlige vakre bilder fra en fantastisk fin tirsdagsmorgen.

Nå skal jeg hive meg rundt & se om jeg får malt første strøke på kommoden før lillesøster våkner.

Ha en super tirsdag alle sammen!♥

2 kommentarer:

  1. Hei hei ♥

    Herlig innlegg!! Ja en nydelig morgen her oxså!!! Så flotte bilder så tidlig da ;))

    Tusen takk for tipset , jeg skal prøve det når jeg finner ut hvordan jeg stenger nettserver...sikkert i løpet av dagen :)) Trasig når ting ikke fungerer som dem skal her inne...;))

    Ønsker dej en super dag videre...du maler vel du nå hehe...

    Klem klem :))

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder:)
    Hærlig at solen tittet fram:)
    Utrolig billige de veggordene du bestilte...gikk inn der og bestilte meg noen jeg også:)
    Takk for tipset:)
    Ha en fin dag:)

    Klem, Merete...

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com