tirsdag 8. juni 2010

Fortsetter på storebror sitt rom ♥

026
Storebror har fått inn et liten nattbord & en ny nattbordlampe.
Har også hengt opp ei hylla.
019
Se bort ifra det som står oppå,måtte bare plassere noe der for å se.
Under har jeg laget 2 bilder med alfabete & tallene 1-10.
Storebror er veldig glad i både tall & bokstaver.
015
Men nå er det kveld for storebror & da må jeg også ta “kveld”. Så da fortsetter jeg i morgen.
Er det noen som har noe gode ideer til sider der man kan kjøpe noen dekorerende ting til gutterom. Helst i forskjellige blåe nyanser'??
Ellers ideer om storebrors rom må dere bare komme med,blir veldig glad for andres synspunkter ♥
Ha en kjempe fin tirsdagskveld vidre kjære dere!
hade melding

3 kommentarer:

  1. Vet at Den Gode Feen lagde noen utrolig søte små seilbåter for en stund siden! Rommet ble kjempesøtt! Nydelig blåfarge!

    SvarSlett
  2. Oi, så fint gutterom..herlig blåfarge!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min!! Det var kjekt. Blir like overrasket hver gang noen nye finner bloggen min. Er nyskjerrig på hvor jeg "reklamerer" hen hehe - uten å vite det. Er det på blogglisten? Her registrerte jeg meg :-) Hyggelig uansett

    Kjempefine veggord du har bestilt, og veldig rimelig. Tror jeg også skal bestille :-)

    Legger meg som følger, og håper det er greit at jeg legger deg til blogglisten min..:-)

    mvh Elin

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com