onsdag 9. juni 2010

Et lite testeinnlegg etter “oppussing” på bloggen ♥

God morgen alle sammen! Har holdt på med bloggen,ville endre litt på den. Var ikke helt fornøyd. Men føler nå at jeg kanskje er blitt litt mer fornøyd.. Hva syns du? Jeg likte den bedre slik. Solen har ikke helt klart å tittet frem idag,å det er ganske mye skyer på himmelen. Men så lenge regnet holder seg borte er jeg fornøyd.Tenkte jeg skulle prøve å legge inn et bilde for å se her hvordan det blir. Jeg har lyst å ha store bilder over hele innlegget.
2010 06 08 001
Idag fikk jeg sms fra postkontorer.. veggordene var allerede kommet.. Jeg må si,det gikk fort! Så nå gleder jeg meg til å dra å hente de når mannen er ferdig på jobben. Så i kveld skal jeg prøve å få opp veggordet som skal være på storebror sitt rom. Gleder meg!
montasje av amsterdam
Legger med en liten montasje av bilder fra vi var i Amsterdam. Nydelig! Vil gjerne tilbake dit med tiden. Var så masse fint å se på,så anbefaller å ta turen dit.
Ønsker alle en vidre super onsdag. Må den bli akkurat hva du har ønsket.
hade melding

3 kommentarer:

  1. Har en utfordring til dæ på min blogg:)

    SvarSlett
  2. Kjempefin blogg altså!!
    Den e så Kosli å stikke innom å lese her i ny og ned :-)

    Irene *:)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com