onsdag 9. juni 2010

Da var veggordet på storebror sitt rom kommet opp ♥

Da var veggordene kommet i hus,å jeg har fått opp den første.. den kom opp på storebror sitt rom.. Nydelig! Er kjempe glad for at jeg bestilte disse veggordene. Det gjør seg mye med noen vellvalgte ord pyntet på en vegg.
2010 06 09 038
Syns det ble kjempe fint,å det vil jo bli enda bedre når jeg får opp flere utav de tingene jeg skal ha på veggen hannes. Ser jo så tomt ut på veggene når man holder på å ordne. Men forsikrer meg om at det blir veldig bra til slutt. Har også bestilt vimpler til storebror sitt rom i forskjellige blåe nyanser. Tror det kommer til å bli kjempe fint! Er veldig fornøyd hittil med veggordene. Det gikk fort fra du bestilte der,til det ble sendt.. å det tok ikke mange dager før jeg hadde de. Supert!
051
Så var jeg innom skeidar idag,jeg hadde bestilt meg et slik brettbord. Så det har jeg nå ordnet og satt opp sammen med den hvite ektorp stolen min. Herligheten selv.
002
Tenkte å male dette helt hvitt,men det blir en annen dag. Må gjøre ferdig rommet til storebror først & male det som skal males der inne.
022
004
Ble veldig fornøyd jeg. Er så artig å kose seg med å ordne & fikse på ting her hjemme. Gleder meg til de hvite møblene mine kommer også. Det blir herlig det. Få vekk den store svarte sofaen.. Er ikke noen glad i den jeg!
Ønsker dere en vidre flott kveld! Nå skal jeg hive meg rundt å få gullungene i seng. Så skal jeg hjelpe mannen med å rydde der rommet til lillesøster skal være. Sånn at ho også får seg eget rom. Gleder meg masse til å innrede det også.
hade melding

5 kommentarer:

  1. Du e altså så effektiv at æ får næstn dårli samvittihet hær æ sett på PCn. ;o) Romme blir kjæmpefint, trur æ må ta mæ en snartur innom å se på di væggoran om d e nån æ kunne tænkt mæ. Fin va dæm. Nu ska æ sætt mæ ne å ta utfordringa di, blir ikke lætt ska æ si dæ...kunne sekkert funne 20 negative ting, men 6 positive blir ei større utfordring. Kos dokker masse masse! :o)
    -klæm-

    SvarSlett
  2. Kom tilfeldigvis over bloggen din, og fikk lyst til å kommentere de positive tingene du sier om deg selv i forrige innlegg.
    Jeg ble glad av å lese det! Så godt å se en ung mor så trygg og glad. Du gjorde meg glad også :) Tusen takk!

    SvarSlett
  3. Takk for koselig kommentar inne hos meg:):)

    Veggordene ble knallfine! Kunne tenke meg noe lignende selv!:)

    SvarSlett
  4. Hei ♥

    Så flott veggord!!!! Kommer til å sove godt nå hehe...så flotte bilder du viser , likte den kroken kjempegodt!! Du er flink ♥

    Ønsker dej en herlig uke videre :)

    Klem klem :))

    SvarSlett
  5. Hei Christina:)
    Så koselig det var med det lille sitatet over sengen! Lenge siden jeg har vært innom her hos deg. (gjelder alle blogger). Men nå er jeg tilbake;)
    Ha en fin dag, klem Maria:)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com