torsdag 10. juni 2010

Herlige torsdag ♥

Håper alle dere der ute har en super fin torsdag idag! Jeg sitter her å lurer på hvor jeg skal ha veggordet : Home is where our story begins. Jeg vet jeg skal ha den i stuen,men jeg er usikker på hvor.. Må nok tenke litt mere på den. For noen dager siden bestilte jeg 2 ting på jotex. Aogtil syns jeg de har noen fine ting som jeg kan tenke meg. Så da er det bare å bestille!

bestilling fra jotex

Disse herlighetene kommer vel hjem til meg om ikke så veldig lenge. Idag skal jeg på postkontoret. Venter en pakke der til meg…Oj,like spennende hver gang det er pakker..!Snakket med Narvik Interiør her om dagen ang mitt kjære lille garderobeskap til storebrors rom. Å de mente nå,når streiken var over at skapet var på vei… Å,så jeg håper på det..!

2010 06 10 012

På den kjære potterosen min er det kommet ganske mange roser frem.. å de er i forskjellige rosa nyanser. Herlige farger syns nå jeg. Den står som oftes ute,men når jeg vil ha litt trivsel & stemning inne tar jeg den med meg.. Så herlig!

2010 06 10 0062010 06 10 013

Da vil jeg bare ønske dere alle sammen en super torsdag vidre,takk til alle dere som er innom.. hyggelig å se at så mange er innom å titter på bloggen min.. å HJERTELIG tusen takk til dere som legger igjen kommentar. Er alltid så hyggelig å komme innom å se at man får så masse koselige kommentarer ifra dere. Det varmer hjerte mitt! ♥

Jeg skal kose meg vidre med lillesøster,ser på drømmehagen,spiser kjeks & storkoser oss her hjemme.

2010 06 10 037

hade melding

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com