torsdag 10. juni 2010

Veggord nr 2 er kommet opp ♥

Ja,veggordet fikk plassen sin over speilet i bloggkroken min. Syns det ble fint jeg! Hva syns du?Syns veggordene gjør mye av seg,å jeg smile nå når jeg ser på det.. Herlig!

046 040

Home is where our story begins ♥

I pakken jeg hente på postkontoret var den en stk HVIT iphone… Oj,som jeg gleder meg til å utforske den når de herlige små er i seng.

iphone

Også var jeg innom Bohus på tur hjem en liten tur. Jeg hadde en periode før der alt skulle være mørk.. Tror det var ganske mange som hadde en slik periode før. Vel,jeg kjøpte da inn svart servise til å bruke når man spis middag ,ettermiddagskaffe,frokost & kvelds.. Vel nå kan jeg ikke fordra disse svarte koppene & fatene. Så vist det er noen som er interessert i fat & kopper i fargen svart som er kjøpt på kremmerhuset. Så er det bare å rope ut!

Vel idag kjøpte jeg 6 stk vanlige middagsfat & 6 stk suppetallerken.. fornøyd ♥

fatene jeg kjøpte

Men jeg må nok kjøpe endel flere,får se i morgen om det blir noen flere. Tenkte jeg skulle kjøpe kopper også. Å ikke var prisen så ille heller,så da går det jo ann.

Håper dere alle har en super flott torsdag vidre! Nå skal jeg gjøre klart de små herlige til natten.. også skal jeg se hva dere i blogglandia har holdt på med idag.

hade melding

10 kommentarer:

  1. korr fint det blei med veggordene...koppene osv.kan du jo gi til bruktbutikken på agenda-da blir dem jo gla-var nettopp der i forrige uka med mitt som æ ikke trengte lenger..
    klæm tel dæ fra ho i samme by;)

    SvarSlett
  2. Det ble kjempefint. Flott veggord! Og heldig du er som har fått deg hvit iphone. Grattis!
    Jeg tar gjerne utfordringen fra deg forresten:)

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  3. Hei ! ♥

    Tusen takk for utfordring, den skal jeg ta så fort pcen er ordentlig på bena igjen. :) Veldig flott bilde av deg under her. ♥

    Jeg elsker veggord selv, og ditt var kjempefint ! ♥ Og nydelig servise du har kjøpt deg. ♥ Og gratulerer med ny iphone, heldug du ! ;)

    Ha en fin kveld videre ! :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  4. Så koselig med veggord:) Og gratulerer med iphone! Ønsker meg det, men lommeboka mi er vel ikke helt enig:( Koselig blogg du har:)
    Klem julie

    SvarSlett
  5. Hei hei! Så koselig kommentar fra deg inne hos meg! :) Kjempefin krok du hadde der, og jeg er helt enig med at veggord gjør mye på en vegg! Kjempefint! Er det den nyeste Iphonen du har fått deg? Har så lyst på iphone selv jeg...har tretti års dag snart, så kanskje jeg er heldig? ;) Ha en fin kveld videre! :)
    Klem Anne

    SvarSlett
  6. Det ble kjempefint med det veggordet! Veldig koselig bloggkrok du har! Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg!

    Klem Nina

    SvarSlett
  7. Hei, takk for koselig kommentar. Kjempefin blogg du har, liker stilen din;-) Den lykten som er på stett er fra Sia, vet ikke helt hvor den er kjøpt da jeg fikk den i julegave i fjor. Den som står på spisebordet er fra Riviera Maison. Ville hørt med de butikkene som forhandler merket, så får du sikkert tak i en ny. Lykke til!

    SvarSlett
  8. Lekre veggord! Og en utrolig koselig blogg :)
    hit er det verdt å ta en titt flere ganger skjønner jeg :)

    SvarSlett
  9. Hei! Æ e veeldig interessert i de koppan og fatan! :) - oda

    SvarSlett
  10. hei.. hvor har du kjøpt veggordene?
    fint om du svarer på mail:
    Mal1e_jacobsen@live.no

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com