fredag 11. juni 2010

Til alle dere ♥

Herlige bloggdamer & til alle dere andre som er innom her..♥ Tusen takk for at dere er alle her,gir meg koselige tilbakemeldinger og ikke minst gir meg masse inspirasjon. Jeg trives veldig her i blogglandia sammens med dere!

Da var fredagen kommet & det er HELG! Alltid herlig med helg..tilbringe masse tid med mine kjære er LYKKE!♥ Ute skinner solen igjennom et tynt skylag.. å graderstokken viser nærmere 20 grader.. så da skal vi vel ikke klage.. Å jeg klager absolutt ikke. Idag blir det grilling ute på verandaen & deilig grillmat skal inntas.. Mmm,det er så nydelig! Livet er herlig,dere! ♥

002 003

Viser et par bilder av spisestuen min. Venter enda på et par tallerkener som egentlig skal stå i tallerkenhyllen. Får de iløpet av helgen tror jeg. Så det blir bra. Har tenkt å få meg noen hvite hjerte som skal henge i vinduet. Syns vinduet blir veldig åpent & tomt. Så håper jeg får kjøpt meg symaskin snart,får da skal det lages.

Avslutter med et bilde av lillesøster som er veldig klar til å gå ut i finværet!♥

013

Jeg ønsker dere en super fin fredag & ei herlig helg! Håper den blir fylt av masse kjærlighet,glede & solskinn for alle dere ♥

hade melding

2 kommentarer:

  1. God helg til deg og dine:)
    Klem

    SvarSlett
  2. For et flott hjem du har!!! Nydelig skap og, hvor har du kjøpt det?

    God Helg!!!! :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com