onsdag 16. juni 2010

For en herlig dag ♥

Dagen idag har gått fort,men jeg har likevel fått gjort noen.Å med regn & tåke utenfor er det et herlig innevær å gjøre ting inne på. Selvom jeg må ærlig innrømme at jeg savner sommer,sol & VARME.. Men jeg satser på at sommer kommer snart..
Dere husker kanskje puffene mine.. De var ikke så fin med det gule møbeltrekket på,vel nå har jeg fått pakken ifra stoff & stil.. å da ble puffene ny.
Puffene før :
033
Puffene nå :
029
Var litt vanskelig å få riktig farge,fordi dagslyset nå er veldig dårlig (tåke). Men fargen er Creme.
Så har jeg hengt opp noen rammer idag på storebror sitt rom,syns de var kjempe søt. Eneste jeg skal gjøre er å kjøpe lyseblått silkebånd,å bytte ut det som er på nå. 037
Fikk også pakke idag,å i denne lå en søt vimpel i forskjellige blåe nyanser. Nydelig! Den skal nok ikke henge der den henger,men har ikke helt funnet ut hvor..
036
Kjempe fin!♥
Pynte opp stuebordet med noen nydelige roser. Syns det er kjempe sjarm med roser i mugger.
006 009
Håper dere alle har hatt en super fin onsdag!♥
hade melding

1 kommentar:

  1. Rommet til gutten din er bare alldeles nydelig! Hvor har du fått tak i de vimplene?

    Klem fra Hilde

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com