tirsdag 15. juni 2010

Kjøkkentegning ♥

Jeg har prøvd meg på Ikeas kjøkkenplanlegger for kjøkken. Jeg tegnet jo kjøkkene som er i mannen sitt hus,men nå hadde jeg løst å prøve meg på det kjøkkenet jeg kunne tenkt meg i huset som skal bygges ♥ Kjøkkenet er på ca 15 kvadratmeter i det huset jeg viste i innlegget i går. Å det vil jo bli en drøm å ha slikt stort kjøkken.

Kom gjerne med innspill vist noen ønsker det. Dette er bare et forslag,å det vil nok endres med tiden.Men jeg syns det var fint sånn jeg. De 2 skapene på hver sin side av veggen med vasken på er vitrinskap,jeg ønsker at de skal være helt fra benken å opp. Men jeg fikk ikke til de skapene. Jeg har brukt Lidingø,det er det vi har nu å jeg er veldig fornøyd med det.

Kjøkkenet sierra

( bilde er tatt fra “døren” inn til stuen. der skal det være en dobbeldør inn til stuen)

Er det noen som vet hvordan man kan kopiere flere tegninger fra Ikea sine sider,slik at man kan poste de i innlegg? Fikk bare dette bilde når jeg prøvde å skrive ut.

Også vil jeg sende noen gode & varme tanker til lille Marius som ikke fikk den letteste starten på livet ♥♥

Håper alle har hatt en flott dag!

hade melding

5 kommentarer:

  1. <3 Takk Vennen <3 Va ett flott kjøkken du har tegnet! Vi liker også den type stilen! :)) Skal tegne kjøkken derfra Ikea etterhvert. Ha en fin kveld <3
    Klem,Irene

    SvarSlett
  2. Takk for go'e ord om vimpelen♥
    Så gøy at dere skal bygge da...kjøkkentegningene ser veldig fine ut synes jeg,drømmer SÅNN om hvitt kjøkken jeg og..
    klem

    SvarSlett
  3. Heiheiii,...
    Såå moro med husbygging og ikke minst kjøkkenplanlegging! Det har jeg gjort mye av de siste mnd! GØY;) Vi har lidingø fra ikea.. Super fornøyd så langt!!
    Det du har tegnet ser lekkert ut, snasent med dobbedldør inn mot stuen;-)

    SvarSlett
  4. Jeg liker både huset du kan tenke deg og det ikeakjøkkenet blir nok kjempebra!
    Jeg har også Ikea og er så fornøyd :) Og hvis noe blir ødelagt er det fort gjort å bytte - det liker jeg :)
    Ønsker deg en fin kveld!
    Kjersti

    SvarSlett
  5. tittei... :)
    Et lite tips til kjøkkentegningen (selv om det sikkert ikke blir akkurat sånn :)
    Jeg ser at du har to skuffer under vasken... den første skuffen vil antakeligvis være " svinn" siden vasken og evt rør kommer ned under der :) men spennende å sitte å planlegge og drømme :) håper du får begynt på drømmehuset ditt snart :)
    klemz

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com