mandag 14. juni 2010

Vi har vært å kikket på tomt ♥

Vi har blitt enig om å bygge hus nå når mannen har pusset opp huset sitt ferdig. Vi var først på utkikk etter å kjøpe et hus. Men plassen som vi ønsker å bo på har ikke så mange hus til salgs som vi ønsker å kjøpe. Å det å kunne bygge sitt eget hus akkurat som man ønsker det er jo drømmen! Tomten vi kikket på idag var i et boligfelt. Fin plass,fin utsikt.. men syns kanskje tomta var litt liten. Så skal ta noen telefoner i morgen for å få vite om det finnes flere tomter der.

Har kikket i flere huskataloger. Men har noen favoritter som jeg godt kunne tenkt meg å bygge & som jeg vet ligger innenfor den økonomiske grensa.

Dette er et hus jeg kunne tenkt meg å bygge.

sierra

Ungene sover søtt & jeg koser meg i sofakroken med litt tv-titting.

Håper alle sammen har hatt en flott dag idag

hade melding

8 kommentarer:

  1. Utruli fint hus d dær, blir nok supert å få alt helt nytt. E arti å kunne sette å planlegge og drømme om korsn man ska ha d når d blir færdi.
    Syns d e så koseli at dokker har funne telbake tel værandre, kjente æ blei skikkeli gla på dokkers vægne. :o)
    Kos dæ videre me planlægging og drømming.
    -klæm-

    SvarSlett
  2. Oj!! Spennende. Du har jo litt å leve opp til med bloggnavnet ditt og da er dette midt i blinken. Dette må da være drømmehuset. Et hus jeg fint kunne bodd i i mange år. Herlig.

    Lykke til i jakten på den perfekte tomt.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  3. Heihei:D

    Kom nettop over bloggen din:) Kjempe kosli!

    Så fint dere har det hjemme!

    Ha en kjempe fin uke:D

    Nydelig hus du hadde bilde av:D

    SvarSlett
  4. Åh,så bra!Skulle ønske det va meg,nydelig hus!
    God klem til deg.

    SvarSlett
  5. Så morsomt Christina! Lykke til i tomtejakten:)

    SvarSlett
  6. Hei igjen!

    Kor du har bestilt det fra? Vi har jo skråtak på rommene oppe,kun to vegger der høye skap o.l kan stå.
    Var interessert i å vite mål evt på skapet,kan jo godt hende at det ikke blir å gå...
    Det var hvertfall utrolig fint;)


    ENDELIG SOL;)JIPPI!

    SvarSlett
  7. Hei:)
    Herlig blogg du har:)

    Nydelig hus:) Blir spennende å følge med
    Lykke til med tomt leting:)

    Ha en god dag:)

    Klem Ea

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com