fredag 25. juni 2010

Soverommet vårt ♥

Da har jeg holdt på litt mere på soverommet vårt. Å tenkte å dele litt flere bilder med dere. Er jo så koselig å få koselige tilbakemeldinger fra dere. Det gjør ting bare mere morsomt å holde på med.

symaskinen har fått sin plass(blogg) vindue&senga (blogg)

nattbord(blogg)

senga (blogg)

Da fikk jeg delt noen flere bilder av soverommet vårres. Er enda noen bilder igjen,å i morgen kommer det opp et veggord på en vegg.

hva syns du

Ha en vidre fin fredagskveld!

Klemmer fra Christina.

11 kommentarer:

  1. Hei :)
    Så koselig dere har et på soverommet. Det er så fint med skråtak, synes jeg.

    Ang. tapetrullene fra BM så var vi heldige. Blir jo meget billig å pusse opp storpia mi sitt rom :) De hadde ikke så mange ruler igjen, men det var noe med barnemønster, en hvit og blåstripet, samt en denim-lignende.

    Ha en fin kveld videre du også :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei og takk for koselig kommentar fra deg:) så koselig soverom dere har, deilig å legge seg i et slikt rom. Jeg syns det er koselig med litt pynt på soverommet men det blir jo så fort støvete her så det får bli med bare litt;)
    god natt :)

    SvarSlett
  3. SÅ koselig soverom :) Takk for flere kommentarer på bloggen min i det siste! Har nå surfet meg igjennom bloggen din og synes den er kjempe koselig. Håper det okai jeg legger deg til i min leserliste! :) her var det mange gode tips og masse insperasjon å finne!

    Klem Rebekka

    SvarSlett
  4. Hei!

    Tusen takk for kommentarer hos meg.
    Kjempe koselig :)

    Jeg syns soverommet ditt er kjempe fint!
    Lyst og koselig :)
    Jeg liker skråtak på soverommet.
    Det blir så mye "lunere" da :)

    God helg!

    SvarSlett
  5. Heisann.
    For et koselig soverom!
    Gjennomført og delikat:)

    God helg!

    Klem Linda

    SvarSlett
  6. Hei.

    Veldig koselig soverom. Jeg sitter her og drømmer meg bort. Vårt er til å spy av, helt sant. Vi har ikke pusset det opp siden vi flyttet inn her for 12!! år siden. Har sagt hvert år siste 6 år at NÅ MÅ vi. Men det bare sklir ut i det blå. Men når det en gang blir gjort ønsker jeg meg pynt der, men ikke for mye siden det blir så støvete.

    Deres var diskret og lekkert. Vi har også skråtak og jeg ser nå at det er fint så lenge panelen er malt.

    Klem

    SvarSlett
  7. Heisann!!
    Dere hadde det kjempefin sove rom:) Hvis du har lyst til det, kan du bli med på 2 Give Away inne på siden min:)

    SvarSlett
  8. Hei hei ! :)

    For et nydelig soverom dere har. ♥

    Vi skal også leie feriehus i Danmark og har leid fom 17 juli. :) Hvor i Danmark skal dere ?

    Herlig slike gamle symaskiner. ♥

    Klemmer Anette

    SvarSlett
  9. Heiii..

    Så lekkert soverom, dust og delikat.. Her sover man godt vil jeg tro..


    Ha en superduper helg.. klem

    SvarSlett
  10. Hei på deg!
    Takk for hyggelig besøk hos meg! Så fint et soverom, veldig delikat!
    Ha en flott helg.
    Klem

    SvarSlett
  11. Nå ble jeg inspirert til vi skal pusse opp soverommet vårt, nydelig! :) Hvilken farge er det på veggene?

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com