torsdag 24. juni 2010

En liten titt på soverommet♥

Bare innom en liten tur for det er natta her. Har holdt på hele dagen på soverommet vårt,å tenkte bare å dele et bilde med dere fra soverommet. Flere bilder kommer nok i morgen når jeg er kommet litt lenger. Men jeg er sålangt veldig fornøyd.

Idag har sola vært her & er her enda,så tusen takk for dere som delte litt sol & sommer å sendte det til oss her i nord.. Jeg er evig takknemmelig,det gjorde godt ♥♥

En liten titt på soverommet(blogg)

Ønsker alle ei god natt!

klemmer fra christina

4 kommentarer:

  1. Heia!

    Så fin farge på veggen;)Får vi se resten etterhvert?;)
    Mamma har prøvd å få tak i deg ang nå vimpler;)

    Ønsker deg og dine en strålende helg med forhåpentligvis litt sol,selv om det ser dårlig ut!

    Klem C

    SvarSlett
  2. Ser så koselig ut Christina!
    Takk for koselig hilsen , og en god helg til deg og dine:-)
    Klem,klem:-)

    SvarSlett
  3. Hei hei ♥

    Åååååå så koselig du har det!!! Rett lekkert ♥ Ja den kjolen er bare lekker ♥ For en flott blogg da!!

    Ønsker dej en herlig helg :))

    Klem klem :))

    SvarSlett
  4. Heisann!

    Tusen takk for koselig kommentar :)
    Og for en utrolig fin blogg du har! Den skal jeg definitivt følge videre :)

    Ha en fin ettermiddag og en kjempefin helg :)
    Klem Gummimamma

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com